5-сыныпқа көшу-оқушылардың өміріндегі маңызды және күрделі кезең. Қиындық туғызатын жайттар:
Балалар бір мұғалімнен көп ұстаздардың сабақ беруіне ауысады. Жаңа пәндер пайда болады, мектеп бағдарламасының күрделілігі артады, кабинет жүйесі пайда болады, ОҚУШЫЛАРДЫҢ мектептегімәртебесі өзгереді: бастауыш мектептегі ең үлкендердің ішінен олар Орта буындағы ең кішісіне айналады. Сонымен қатар, балалар жасөспірім шаққа ауысады, онда тұлғааралық қарым-қатынас жетекші қызметке айналады, бірақ сонымен бірге негізгі кәсіп оқу болып қала береді. Осы кезеңде көптеген балаларда мазасыздық артады. Біздің міндетіміз-оқушыларымызбен қазір не болып жатқанын, оларды не толғандыратынын және алаңдататынын, қандай қиындықтарға тап болатынын анықтау және балаларға қандай нақты көмек көрсете алатынымызды білу. Бұл туралы 5-сыныптардағы сыныптық-жалпылама бақылау нәтижелері бойынша педагогикалық кеңесте айтылды.
Бейімделу барысында оқушылардың үлгерімі, сабақ барысындағы өзгерістердегі және сыныптан тыс іс – шаралардағы мінез-құлқына бақылау жүргізілді, сынып жетекшілерімен (бұрынғы және жаңа), пән мұғалімдерімен талдау жүргізілді, пәндер бойынша бақылау бөлімдері, сондай-ақ сауалнама жүргізілді.
Педогогикалық кеңестің шешімі бойынша бесінші сынып оқушыларының үлгерімі мен бейімделуін жақсарту бойынша ұсыныстар берілді.