2023 жылдың 27 наурызында «Бастауыш сыныптардағы сыныпта оқушылардың тұлғалық қасиеттерін қалыптастыру» ғылыми-әдістемелік проблемасы бойынша жұмыс істейтін жоба тобының жартыжылдық есебі өтті.
Баяндама барысында шығармашылық топ жұмысының бағыттары анықталды: кездесулер, біліктілікті арттыру, мұғалімдердің педагогикалық шеберлік байқауларына қатысуы, жұмыс тәжірибесін жалпылау және таныстыру.
Ұсынылатын жұмыс түрлері: ашық сабақтар және сыныптан тыс жұмыстар; семинарлар; пән мұғалімдерімен жеке консультациялар; сабақтарға мақсатты және өзара бару, олардың нәтижелерін кейіннен талқылау.
Мақсаты анықталды: жаңартылған білім беру мазмұны жағдайында мұғалімдердің педагогикалық шеберлік деңгейін, олардың құзыреттілік деңгейін көтеру, оқушылардың жеке даралығын дамытуға және олардың шығармашылық тұрғыдан өзін-өзі жүзеге асыруына ықпал ету.
Алдымызға мынадай міндеттер қойдық: педагогтардың адамгершілікке тәрбиелеу саласындағы білімін жетілдіру, мектеп оқушыларының сапалы базалық білім алуына оңтайлы жағдай жасауда шығармашылық топ мүшелері қызметінің тиімділігін арттыру, оқушылардың өзін-өзі дамытуы мен өзін-өзі анықтауын ынталандыру мақсатында оқу-тәрбие процесін оңтайландыру, жобалардың эксперименттік апробациясын өткізу, оларды жүзеге асырудың тиімділігін талдау үшін оқытудың ең тиімді нысандары мен әдістері анықтау.
Бастауыш сынып мұғалімі Гадаева Оксана Васильевна отбасы туралы құндылық идеяларды бастауыш мектеп жасынан бастап қалыптастыра бастасаңыз, отбасының әлеуметтік бірлік ретіндегі құндылығы оң бағытта өседі деп есептейді. «Менің отбасым» жобасының көмегімен балалар мен ата-аналарды бір үлкен және тату отбасына біріктіру туралы шешім қабылданды. Жобаның нәтижесі: қарым-қатынастан, атқарылған жұмыстан, бірлескен істерден қанағаттану.
Бастауыш сынып мұғалімі Ақтасова Анара Тұрсынқызының жұмысының мақсаты – мектепалды даярлық сыныбында математика сабағында адамгершілікке тәрбиелеу бағытын ойдағыдай жүзеге асыруға болатынын көрсету. Математика – жай ғана білім саласы емес, ең алдымен жалпы мәдениеттің, дүниені ғылыми қабылдау тілінің маңызды элементі. Математика ғылымы адамның бойында жарқын моральдық бояуы бар және болашақта оның моральдық мінезіндегі ең маңызды сәттерге айналуға қабілетті қасиеттердің тұтас тізбегін еріксіз тәрбиелейді.
Кітапханашы Абдугалиева Динара Әділханқызы бастауыш сынып мұғалімі Зульфира Шамильевна Коваленкомен бірге әдеби оқудан кіріктірілген сабақ өткізді. Сабақта туған жерге деген сүйіспеншілік туралы әңгімеледі, тақпақтарды салыстыра білуге, ортақ және өзгешелікті табуға үйренді. Сабақтың негізгі мақсаты мектеп кітапханасының кітапхана қоры ұсынатын әртүрлі ақпарат көздерімен жұмыс істеуге бағытталды. Динара Әділханқызы бүгінгі таңда ең маңызды әлеуметтік мәселелердің бірі адамның ақпаратпен әрекеттесудегі адамгершілік мәдениеті екеніне сенімді.
Бастауыш сынып мұғалімі Киселева Юлия Александровна «Мейірімділік, сыпайылық, айналадағыларға деген көзқарас сияқты адамгершілік ұғымдарды қалыптастыру» тақырыбында сынып сағатын өткізді. Сынып сағатының мақсаты: Оқушылардың мейірімділік пен ізгі істер туралы түсініктерін қалыптастыру және мейірімділіктің әрбір адам өміріндегі алатын орны туралы білімдерін кеңейту. Мақсатқа жету үшін тәрбиелік жағдаят, сынып сағатының тақырыбы бойынша әдеби шығармаларды оқу, проблема туралы ой қозғау, ақпаратты тиімді қабылдауға мүмкіндік беретін аудио-бейне материалдар сияқты әдістер қолданылды.
Бастауыш сынып мұғалімі Ушакова Антонина Сергеевна 3 «А» сынып оқушыларымен бірге «Алматы мұражайына» барды.
Мәдени-тарихи мұраға деген бастама өз өлкесін, шағын туған жерін білуден бастау керек. «Тірі» мәдениеттің қайнар көзі қазіргі уақытта шынайы көне жәдігерлерді, коллекцияларды, тарихи құжаттарды, салынған мәнді экспозицияларды қамтитын мұражай болып табылады, мұның бәрі өткенге терең бойлаудың ерекше атмосферасын жасайды, өз өлкесінің құпияларын зерттеуге, түсінуге мүмкіндік береді, сезіну, өз халқының тарихын сезіну. Өткенін білген адам ғана бүгінін жақсырақ бағалайды.
Қазақ тілі пәнінің мұғалімі Айбергенова Айдана Бақытжанқызы фонетикалық, грамматикалық талдау, орфографияны меңгерту жұмыстарын жүргізе асыра отырып, оқушылардың назарын сөз мағынасына, мақал-мәтелдердің мағынасына, белгілі бір мәтіннің тағылымды жағына аударады. «Синонимдер», «Антонимдік сөздер» тақырыптарын оқу барысында оқушыларды жанашырлық, сүйіспеншілік, құрмет, қамқорлық, сезімталдық, нәзіктік, мейірімділік, татулық, ар-ождан, тектілік, ұят, әдептілік ұғымдарымен жұмыс жасауға шақырады. .
Коваленко Зульфира Шамильевна дефектолог, дамып келе жатқан шағын орталықтың меңгерушісі, (2 «А» сынып оқушысы) Дамирдің анасы Евгения Уразалинаны көркем шығарма негізіндегі толеранттылық туралы әңгімеге қатысуға шақырды. Балалар бұл ұғымды ойластырды және бұл төзімділік, қабілеттілік және басқаларға түсіністікпен, көбінесе оларға ұқсамайтын, бейтаныс адамдарға, олардың мінез-құлқына құрметпен қарауға дайын болу екенін анықтады.
Ал 20 қаңтар күні Зульфира Шамильқызы ата-аналар жиналысын өткізіп, онда отбасындағы адамгершілік тәрбие мәселелері талқыланды. Баланың отбасындағы адамгершілік тәрбиесі туралы айта отырып, ата-ана балаларында ерте жастан бастап қандай адамгершілік ұғымдарды қалыптастыруы керектігін нақты түсіну қажет. Кездесу барысында олар кеңестік, грузин және орыс педагогы, психология ғылымдарының докторы, КСРО академигі, гуманитарлық педагогиканың авторы Шалва Александрович Амонашвилидің «Отбасы тәрбиесі өнері» атты шеберлік сабағын тамашалады.
Сонымен, төменгі сыныптарда оқыту баланың ақыл-ойын ғана емес, сезімін дамытатындай құрылымдалған.
Сабақта шығармашылық ізденіс атмосферасын құру, жоғары эмоционалды реңк өз алдына мақсат емес, сабақты толықтыру немесе безендіру емес, білім алудың қажетті шарты. Сонда тәжірибелі білім сенімге айналады.