Мен қайда оқыдым? Мен жаратылыстану-география факультетін Абай атындағы Қазақ педагогикалық институтын бітірдім. Мамандығым – химия және биология пәнінің оқытушысы.
Мектепке дейін қайда жұмыс істедім? … Мен еш жерде жұмыс істемедім. Мен оқуды бітіргеннен кейін бірден мектепке жұмысқа келдім.
«Тұран» лицейі» мектебіне дейін қайда жұмыс істедім? «Тұран» университетінде ғылым, инновациялар және стратегиялық даму жөніндегі проректор қызметін атқарғанмын. Сол кезде де, қазір де негізгі жұмысымды «Психология» кафедрасының «Менеджмент негіздері» және «Адам ресурстарын басқару психологиясы» курстары бойынша сабақ берумен ұштастырамын. «Тұран» университетіне дейін Алматы қаласының білім беру жүйесіндегі кадрлардың біліктілігін арттыру және қайта даярлау институтының директоры қызметін атқарғанмын.
Мен нені мақтан тұтамын. Мен өмір бойы өзімнің сүйікті ісіммен айналысып келе жатқанымды, басқарушылық, ғылыми және педагогикалық қызметті ұштастыра білгенімді мақтан тұтамын; дипломдық жұмысымның тақырыбы мектепті басқарудағы өз тәжірибем болғандығы; үш тамаша баланы тәрбиелеп, өсіргенім үшін.
Мен әдебиет пәнін тереңдетіп оқытатын мектепті бітірдім. Бізде аптасына 11 сағат арнайы пәндер, соның ішінде стилистика мен журналистика болды. 9-сыныптан кейін «Дружные ребята» журналында тәжірибеден өттік. Шетелдік әдебиеттерді бізге университет оқытушылары оқып беретін. Ал мектепте математика, физика, химия, тарихты жақсы көріп, университетке түскенде химия мен биологияны таңдағаныммен, гуманитарлық салада сапалы білім алудың пайдасы зор екеніне көзім жетті.
Сейчас я думаю, что школа должна помогать ребёнку быть счастливым.
Балалық шақта кім болуды армандадым? Жалпы, бала кезімнен мұғалім болуды армандайтынмын.
Мектеп бала бойында нені қалыптастыру керек? Енді баланың бақытты болуына мектеп көмектесу керек деп ойлаймын.
Оқу орындары қалай әсер етті? Ұстаз болған жандарға алғысым шексіз. Бізде мектепте өте жақсы мұғалімдер болды. Физика мұғалімі Витютнев Владимир Васильевичті ерекше жылылықпен еске аламын. Барлығы физиканы жақсы көретін. Сабаққа барлығын баурап алатын. Бізді тауға түнеуге апарған. Қалаған оқушының барлығы барған. Соның арқасында 4 параллель сыныптары өте тату болды. Маған университеттің әсері көп болмады. Ал ересек өмірімде үлкен үлесін қосты деп академик Вадим Макариевич Монаховты ұстазым деп есептеймін. Ол маған және менің болашағыма оң әсерін тигізді.
Мен де шәкірттерімнен үйренемін… Мұғалім ретінде студенттермен жұмыс істеймін, бірақ мектепте әрине, оқушылармен араласамын. Олар маған уақыт контекстінде болуға көмектеседі, мені үнемі дамуға ынталандырады. Мен олардың көңілін қалдыра алмаймын.
Таңертең тұрып, сабаққа дайындалу үшін мен өзіме… ештеңе демеймін. Ол қазірдің өзінде автоматты. Сағат 6 шамасында ми оянады, көз ашылады, мен тұрып дайындаламын.
Жұмыстан кейін мен әдетте аудиокітапты тыңдай отырып, шамамен 7 км серуендеймін. Сосын кейде жақсы фильм немесе пайдалы бағдарламалар қараймын (менде теледидар жоқ, мен интернетті пайдаланамын) немесе жұмыс істеймін.
Болашақтың идеал мектебі – ұстаздар да, оқушылар да өздерін жайлы әрі бақытты сезінетін мектеп. Өзара сыйластық пен сүйіспеншілік орнайды.