Для тех, кто верит в себя и стремится к успеху!
Алматы, ул. Мынбаева, д. 102

«ТҰРАН ЛИЦЕЙІ» МЕКТЕБІНДЕ «LESSON STUDY» ӘДІСІН ЖҮЗЕГЕ АСЫРУ

5 Ақпан 2024

Лицейіміздің басым бағыттарының бірі – мұғалімдердің кәсіби біліктілігін арттыру, себебі бұл оқушылардың оқу деңгейін арттырудың маңызды шарты болып табылады. Осы мақсатта біз ең сәтті заманауи тәсілдерді қолдануға тырысамыз, олардың бірі бүгінде Lesson Study болып табылады.

Бұл әдіс мұғалімдердің бірлесіп жұмыс істеуіне, тиімді тәжірибе және идеялар алмасуына, сабақты жақсы түсінуге және оны жоспарлау үдерісін жақсартуға, бақылау дағдыларын дамытуға бағытталған.

Kazakhstan Lesson Study моделі әрбір мектеп ең қолайлы типті таңдап, оны өткізудің өзіндік стилін қалыптастырады деп болжайды.

Біз Питер Дадли ұсынған классикалық үлгіні таңдадық.

Алғашқы кездесулер кезінде негізгі мәселе  анықталды: бесінші сынып оқушылары мағыналы оқуда қиындықтарға тап болады. Мұғалімдер Мирошниченко Н.А. (математика мұғалімі), Читилова Н.В. (орыс тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі) және Цой Н.И (ағылшын тілі мұғалімі) осы маңызды дағдыны қалыптастыру мен дамытуда балалардың үздіксіз жетістігін қамтамасыз ете алатын пәндер бойынша сабақ жоспарларын жасау үшін бірқатар сабақтар өткізіледі.

2024 жылдың 5 ақпанында ағылшын тілі пәнінің мұғалімі Цой Н.И. дайындаған топтамадағы үш жоспарланған сабақтың біріншісі өтті. 5 «А» сыныбында «The Lost Island of Atlantis» / «Атлантиданың жоғалған аралы» тақырыбында сабақ өтті. А, В және С топтарындағы студенттерге бақылаушылар М.А.Кочеткова болды. (ағылшын тілі мұғалімі), Мирошниченко Н.А. (математика мұғалімі) және Читилова Н.В. (орыс тілі мен әдебиеті мұғалімі)

Бірінші сабақтың нәтижелері бойынша Lesson Study тәсілі шынымен де оқу үдерісі мен оқушылар туралы толық ақпарат алуға мүмкіндік беретінін атап өтуге болады. Сабақты жүргізетін мұғалімге әріптестердің ғана емес, сонымен қатар оқушылардың өздерінен де егжей-тегжейлі сындарлы кері байланыс беріледі. Сабақты өткізу кезінде бүкіл сыныпқа назар аудару қиын, жиі кездесетін қателік – мықты, орташа немесе әлсіздерге назар аудару, бірақ бұл жолы барлық балалар көз алдында болды.

Бұл қалыпты ашық сабақтармен салыстырғанда айқын артықшылық екені сөзсіз. Осы тәсілдің арқасында қазір мұғалімдер өз жұмысының күшті және әлсіз жақтарын дәл анықтап, нәтижелерін талдап, сабақтарын жоспарлауға мүмкіндік алды. Тағы бір баға жетпес артықшылық – өзара сыйластық, қолдау және ынтымақтастық атмосферасы.

    У ВАС ЕСТЬ ВОПРОСЫ?
    Напишите свой вопрос и укажите ваш email. Мы ответим вам в ближайшее время
    Алматы, ул. Мынбаева, д. 102