Для тех, кто верит в себя и стремится к успеху!
Алматы, ул. Мынбаева, д. 102

1 «В» СЫНЫПЫНДА ОҚУ САУАТТЫЛЫҒЫ ПӘНІНЕН АШЫҚ САБАҚ ӨТТІ

12 Сәуір 2023

2023 жылдың 12 сәуірінде 1 «В» сыныбында сауат ашуға үйрету бойынша «Жүйелі қайталау» тақырыбында ашық сабақ өтті.

Сабақтың мақсаты: Оқиғалардың ретін сақтай отырып, тыңдалған материалды қайталап айтып беруге, мәтіннің кім, не туралы екенін анықтау және мәтін авторының не айтқысы келгенін түсінуге үйрету.

Аверина Инна Юрьевна аналитикалық және сыни тұрғыдан ойлау технологияларын пайдалана отырып сабақты жоспарлаған. Мұғалім танымдық қабілеттерін дамытуға ықпал ететін «Жұмбақты тап», «Тоқтап оқу», «Логикалық тізбек», «Қатені тап», «Жабық үлгісі» әдіс-тәсілдерін шебер пайдаланды.

Сабақ мидың жартышары байланыстарды дамытуға бағытталған кинезиологиялық жаттығудан басталды. Бұл оқушыларға алдағы жұмысқа шоғырлануға және сонымен бірге жағымды эмоционалды көңіл-күй қалыптастыруға мүмкіндік берді.

Жұмыстың ең басында нұсқау берілді:  кітапша жасау, «егінді» жинау оқу іс-әрекетіне ынталандыруға ықпал етті. Тапсырмаларды өз бетінше, топпен орындай отырып, балалар М.Төрежановтың «Кішкентай бағбан» шығармасын талдауға, жанр мен тақырыпты анықтауға үйренді.

Мнемотехника (есте сақтаудың жасанды техникасы) және Эйдотехника (қиялды ойлау) әдістерін қолдану көзден жасырылған ойлау процесін көрнекі етуге мүмкіндік берді. Мнемоникалық жолды толықтырып, ертегінің жоспарын құрып, балалар бұл жұмысты қайталап айтып, сабақтың мақсатына жетті.

Топпен жұмыс жасай отырып, бір-бірімен тіл табыса білуге ​​үйренді, диалогқа түсу және мәселені ұжымдық талқылауға қатысу, өз пікірін қорғау, жауабының дұрыстығын дәлелдеу және жұмысын бағалауға дайын болу дағдыларын меңгерді.

Сабақтың ортасында тақырыпқа сәйкес келетін, эмоционалды және физикалық стрессті жеңілдетіп қана қоймай, сонымен қатар тәрбиелік (еңбек туралы мақал-мәтел) және танымдық (құралдар, бау-бақша жабдықтары) функцияларын орындайтын музыкалық физикалық жаттығу өткізілді. .

Әдеби шығарманың өмірмен байланысы зерттелетін материалға деген жағымды эмоционалдық көзқарастың және оны білуге ​​деген ішкі қажеттіліктің қалыптасуына ықпал етті.

Сабақ соңында балалар өз іс-әрекеттерін қорытындылады, бұл көптеген оқушылардың бұл тақырыпты жетік меңгергенін көрсетті.

Балалар «мол өнім» жинап алды.

Бұл әдістер мен тәсілдерді қолдану сабақтарды жоғары эмоционалды деңгейде өткізуге, оқушыларға жағымды мотивацияны, оқытудың жоғары дәрежелі дифференциациясын қамтамасыз етуге, сонымен қатар сабақта орындалатын жұмыстың тиімділігі мен көлемін айтарлықтай арттыруға мүмкіндік береді.

    У ВАС ЕСТЬ ВОПРОСЫ?
    Напишите свой вопрос и укажите ваш email. Мы ответим вам в ближайшее время
    Алматы, ул. Мынбаева, д. 102