18 желтоқсанда 11 «А» сыныбында «Қазіргі қоғамдағы көші-қон үдерістері. Сабақтас құрмалас сөйлемдердегі тыныс белгілері» тақырыбында ашық сабақ өтті. Сабақты орыс тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Потретдённая Ирина Алексеевна жүргізді.
Сабақ мазмұндылығымен және әдістемелік тұрғыдан нақты құрылымымен ерекшеленді. Жұмыс барысында оқушылар публицистикалық стильдің лексикасын қарым-қатынас мақсаты мен жағдайына сай қолдана алатынын, мәтіннің тақырыбын, идеясын, проблемасын және авторлық ұстанымды анықтай білетінін көрсетті. Педагог тыныс белгілерін дұрыс қою дағдыларын қалыптастыруға ерекше назар аударды. Оқушылар қарапайым, бірыңғай мүшелері бар күрделенген және сабақтас құрмалас сөйлемдерде тыныс белгілерін қазіргі пунктуация нормаларын сақтай отырып сенімді түрде қойды. Білім беру мақсаттарына тиімді қол жеткізуге түрлі шығармашылық тапсырмаларды қолдану ықпал етті: «Миға шабуыл», «Көші-қонның оң және теріс жақтары» кестесі, сөздік жұмыс түрлері, «Менің шешімім» тапсырмасы. Бұл әдіс-тәсілдер оқушылардың сөйлеу дағдыларын, тыңдалған және оқылған ақпаратты синтездеу қабілетін, сондай-ақ талқыланып отырған мәселе бойынша өз көзқарасын дәлелді түрде қорғау білігін дамытты. Сабақтың қорытынды кезеңі «Мағыналар чемоданы» рефлексиясымен аяқталды. Оның барысында оқушылар алған білімдерін саралап, сабақтан «өзімен бірге алып кеткен» ең маңызды идеялар мен дағдыларды анықтады. Бұл тәсіл әрбір білім алушыға өз оқу әрекетін, тақырыпты түсіну деңгейін және меңгерілген материалдың практикалық маңызын бағалауға мүмкіндік беріп, өзін-өзі талдау дағдылары мен оқу үдерісіне саналы көзқарасты дамытуға ықпал етті.



