Жетекшілері: «Тұран»Лицейі» мектебінің психологтары
Үйірме жұмысы балалардың өзін-өзі бағалауын арттыруға, балалар тобын біріктіруге, жанжалдарды азайтуға, балалардағы эмпатияны дамытуға, шығармашылық қабілеттерге, өзін-өзі бағалау мен өзара бағалаудың қиялына, байқауға, адамгершілік негіздерін тәрбиелеуге, агрессивтіліктің алдын алуға және психокоррекцияға, жанжалға, оқшаулануға және мазасыздыққа бағытталған.
Тренингтік жаттығулардың негізгі міндеттері
– Балаларда адамның ішкі әлемі, оның айналасындағы әлемдегі орны туралы түсінік қалыптастыру;
– Балалардың санасы мен жеке басының құндылық-семантикалық компонентін белсендіру, оларды жалпыадамзаттық құндылықтарды түсінуге, өзінің ішкі ұстанымын түсінуге, өзіндік құндылық бағдарларын қалыптастыруға ынталандыру;
– Басқаны сезіну және түсіну қабілетін дамыту;
– Балалардың өзін-өзі бағалауын, олардың өзіне деген сенімділігін арттыру;
– Балалардың шығармашылық қабілеттері мен қиялын, жеке өзін-өзі танытуын дамытуға ықпал ету;
– Білімқұмарлықты, байқағыштықты дамыту;
– Балалар ұжымын біріктіруге ықпал ету;
– Балаларға бұлшықет релаксациясын үйрету – аутогендік жаттығулардың негізгі шарты.
Сабақтар аптасына бір рет ойын түрінде өткізіледі. Әр сабақ бірнеше бөліктен тұрады және 35-40 минуттан аспайды, бұл оқушылардың жас, психологиялық және физикалық мүмкіндіктеріне толық сәйкес келеді.