Мен Абай атындағы Алматы мемлекеттік университетін бітірдім. Университетті бітірген соң бірден орта мектепке жұмысқа келдім.
Мен таңдаған мамандығым өмірімнің мәніне айналғанын мақтан тұтамын. Әр балаға өз махаббатымның бір бөлшегін сала отырып, мен үнемі даму мен өзін-өзі жетілдіруге, кәсіби және шығармашылық ізденістерге ұмтыламын.
Мектеп оқушысы кезімде мен мектепті араласуға және қарым-қатынас орнатуға арналған ең керемет орын деп ойладым.
Жалпы, бала кезімде жол диспетчері болуды армандайтынмын. Ретро фильмдердегідей: қиылыстың ортасында биіктеу тұғырда (міндетті түрде, үлкен ақ қолғаппен) және көлік және жаяу жүргіншілер қозғалысын нұсқап тұруды армандадым.
Қазір мен мектепті күрделі макроәлем деп ойлаймын. Ал білім беру үдерісіне әрбір қатысушы маңызды. Оқу орнының ішінде де, оның сыртында да жасалған мектеп имиджі – мектеп бейнесінің маңыздылығын түсінемін.
Ұстаз болған жандарға алғысым шексіз. Менің тәлімгерім Манин В.И. және мектеп мамандарының командасы (мен де жас маман болып қосылдым) шынайылықтың, адамгершіліктің және таңдалған іске адалдықтың жарқын мысалдары үшін алғыс білдіремін.
Мен де шәкірттерімнен армандауды үйренемін. Бірақ бұл жауапсыз арманшыл болу дегенді білдірмейді, бұл күнделікті ауыр жұмыс: балалармен бірге армандарды мақсатқа, ал мақсаттарды нәтижеге айналдыру. Балалардың көмегімен ғана мен не істеп жатқанымды және нені өзгерту керектігін, қайда өту керектігін, нені үйрену керектігін көремін.
Таңертең тұрып, сабаққа дайындалу үшін мен оңай тұрып, жақсы көңіл-күймен мектепке барамын.
Маған мақсатыма жетуге және нәтижеге жетуге екі компонент көмектеседі: өз жұмысыма деген сүйіспеншілік және оқушыларыма деген сүйіспеншілік.
Жұмыстан кейін мен әдетте «ана-үй шаруасындағы әйел-жар» мәртебесіне түсуге тырысамын, бірақ менің ойым қайтадан жұмысқа оралады. Кейде бірдеңеге уақытым жоқ сияқты болып көрінеді, мен оны бітіріп, аяқтап тастауға тырысамын. Мектеп менің үйім. Мен оған уақыт пен күшімді беремін. Мен енді басқа қалай өмір сүретінімді білмеймін және қаламаймын. Маған осы өмірім ұнайды.
Болашақтың мінсіз мектебі – жаңа технологиямен жабдықталған заманауи ғимарат емес, ең алдымен білім сапасын арттыруға құлшыныс танытатын «жүрегі ыстық» ұстаздар.