3 тоқсан ішінде біздің лицейде Lesson Study (Сабақты зерттеу) технологиясы бойынша директордың ҒӘЖ жөніндегі орынбасары Ләззат Сембайқызы Омарованың бастамасымен құрылған фокус-топ жұмыс істеді. Бес адамнан тұратын топ модераторларға (сабақ берген мұғалімдер) және бақылаушыларға бөлінді.
Бірінші талқылау барысында зерттеу тақырыбы анықталды: жалпы мәселе семантикалық оқу дағдысының қалыптасу деңгейінің төмендігі болып табылады. 2022 жылғы PISA зерттеуінің нәтижелерін, сондай-ақ мамандардың бағалары мен пікірлерін зерттей отырып, фокус – топ мүшелері негізгі себеп оқу стратегияларын білмеу деген қорытындыға келді.
Оқыту әдісі ретінде «ИНСЕРТ» технологиясы таңдалды. Эксперименттік сынып-5 «А». Бақылау үшін оқушыларды анықтады. Бір ай ішінде үш сабақтан тұратын бір цикл өткізілді: математика сабағы (Мирошниченко Н.А.), ағылшын тілі сабағы (Цой Н.И.) және орыс тілі сабағы (Читилова Н.В.). Бақылаушылар М. А. Кочеткова (ағылшын тілі мұғалімі), Л. И. Пилипенко (тарих мұғалімі)болды.
28 наурызда семинарда қатысушылар есепті ұсынды, онда әріптестерімен жүргізілген жұмыстың нәтижелерімен және өз әсерлерімен бөлісті. Алынған тәжірибе аудиторияның қызығушылығын тудырды, көптеген адамдар фокус-топтың тәжірибесіне қатысуға және қабылдауға ниет білдірді.
«Сабақты зерттеу керек пе, жоқ па?» сұрағына қатысушылар нақты жауап берді. Бұрын-соңды мұғалімдердің қолында мәселені мұқият және егжей-тегжейлі зерттеуге болатын құрал болған емес. Үлкен артықшылығы- әртүрлі деңгейдегі оқушылардың барлығына бірден назар аудару мүмкіндігі. Ең бастысы, технология мұғалімдердің, соның ішінде әртүрлі әдістемелік бірлестіктердің өкілдерінің тығыз қарым-қатынасы мен тәжірибе алмасуына ықпал етеді. Бұл, әрине, педагогикалық құрамның бірігуіне және білім беру ұйымдарында оқыту сапасын бірлесіп арттыруға әкеледі.