2024 жылдың 24 сәуірінде Аверина Инна Юрьевна » Өсімдіктер-жердің көркі» Г.Сапгир «Ормандар-ғажайыптар» тақырыбында ашық сабақ өткізді.
Инна Юрьевна аналитикалық және сыни ойлау технологияларын қолдана отырып сабақ құрды. Мұғалім танымдық қабілеттерін дамытуға ықпал ететін әдістер мен әдістерді шебер қолданды: «Фразаны ашыңыз», «Миға шабуыл», «Аялдамалармен оқу», «Іздеу арқылы оқу», «Басқатырғышты жинаңыз», «Синквейн», бұл әр баланы бастапқы материалды ойша өңдеудің белсенді процесіне қосуға, әдеби шығарманың ерекшеліктерін түсінуге мүмкіндік береді.
Сабақ жарты шар аралық байланыстарды дамытуға бағытталған кинезиологиялық жаттығудан басталды. Бұл алдағы жұмысқа шоғырлануға және сонымен бірге жағымды эмоционалды көңіл-күй қалыптастыруға мүмкіндік берді.
Тапсырмаларды өз бетінше, топтарда орындай отырып, балалар Г. Сапирдің «Орман-ғажайыптар» шығармасын талдауды, жанрды, тақырыпты, негізгі ойды, мәтін түрін анықтауды үйренді.
Бірлесіп жұмыс істей отырып, бір-бірімен қарым-қатынас жасауды үйренді, диалогқа түсуге және мәселені ұжымдық талқылауға қатысуға, өз пікірін қорғауға, жауабының дұрыстығын дәлелдеуге, өз жұмысын бағалауға дағдыланды.
Ақыл-ой, шығармашылық және қозғалыс әрекеттерінің өзгеруі оқушылардың нәтижелі жұмысына ықпал етті.
Әдеби шығарманың өмірмен байланысы зерттелетін материалға оң эмоционалды қатынасты және оның танымының ішкі қажеттілігін қалыптастыруға ықпал етті.
Сабақ соңында балалар өз іс-әрекеттерін қорытындылады, бұл көптеген оқушылардың бұл тақырыпты жақсы меңгергендігін көрсетті.