Біз оқушыларымызды оқу процесіне баурап алуға және оны олар үшін ерекше қуанышқа бөлеуге тырысамыз. Бұл тәсілмен әр оқушы рухани өсу мен даму үшін қажетті өзіне деген сенімділікке ие болады. Гордон Драйден мен Джаннетт Вос өздерінің әлемдегі ең көп сатылатын «Оқу төңкерістері» кітабында: «Оқушының өзіне деген сенімділігін қалыптастыру оқытылатын курстардың мазмұнынан асып түседі» деп атап көрсетеді.
Өздеріңіз білетіндей, Білім тез ескіреді, сондықтан бір оқу пәнінің ақпараттық шектеулеріне «жабыспайтын» оқушының санасының басқа түрін дамытуға арналған Мета-пәндік технологиялар ерекше өзектілікке ие болды. Бұл баланың пәндік аймақтың мазмұнын және жаңа іс-әрекеттерді бірден игеруіне байланысты. Мета пәндер балалардың дүниетанымымен, өзін-өзі анықтаумен, өмірдің мәнін табумен жұмыс істеудің жаңа мүмкіндіктерін ұсынады.
Инновациялық технологиялар мен әдістерді қолдану, заманауи оқыту құралдарын сауатты пайдалану мұғалімдер тобының кәсібилігінің жоғары деңгейімен мүмкін болады. Осы мақсатқа жету үшін педагогикалық қызметтің барлық бағыттары бойынша кадрларды іріктеу және олардың біліктілігін арттыру кезінде мұқият жұмыс жүргізіледі.
Қазіргі уақытта «Тұран «лицейінде 75 педагог қызметкер қызмет етеді. Олардың ішінде 54 пән мұғалімі, 4 педагог-психолог, 10 тәрбиеші, 6 қосымша білім беру мұғалімі бар. Педагогтердің 97,3 пайызы – жоғары кәсіптік білімі бар және 2,7 пайызы – орта педагогикалық білімі бар. Мұғалімдердің 79,6 пайызы жоғары және бірінші санатқа ие.
Оқу процесін сүйемелдеуде екі дәрігер (педиатр және невропатолог) және логопед маңызды рөл атқарады.
Екі қызметкердің ғылыми дәрежесі бар: С. К. Исламгулова, педагогика ғылымдарының докторы, мектеп директоры және Р. Р. Қайырбекова, тарих ғылымдарының кандидаты, тарих пәнінің мұғалімі.
17 педагогтың еңбегі «Қазақстан Республикасының Білім беру ісінің үздігі», «Қазақстан Республикасының Білім беру ісінің құрметті қызметкері», «Ы.Алтынсарин», «Қазақстан Республикасының ғылымын дамытудағы еңбегі үшін»,» мұғалім-тәлімгер » медалі, спорт шебері.
Жылдам өзгеретін әлем білім беру мазмұнын, құралдарын, оны ұйымдастырудың әдістері мен технологияларын үнемі жаңартып отыруды талап етеді. Сондықтан педагогикалық персоналды оқыту мен кәсіби дамытуға көп көңіл бөлінеді. Соңғы үш жылда әр мұғалім біліктілікті арттыру курстарынан өтті, мысалы:
- ҚР орта білім беру мазмұнын жаңарту мәселелері («Өрлеу» БАҰО ФАО, Алматы қ. ЖППР);
- оқу пәндері арқылы Мета-Пәндік білім беру нәтижелерін жоспарлау және қол жеткізу (адамның білім беру институты, Мәскеу қ.);
- білім беру мазмұнын жаңарту жағдайында оқытудың жаңа тәсілдерін зерделеу («ТАБЫС» оқу-әдістемелік орталығы);
- метапәндік сабақты әзірлеу және өткізу (Эйдос қашықтықтан білім беру орталығы, Мәскеу қ.);
- білім беруді жаңғырту жағдайындағы мұғалімнің қызметіндегі инновацияларға («ТАБЫС» оқу-әдістемелік орталығы);
- әлеуетін, таланттарын және көшбасшылық қасиеттерін дамыту (Қазақстан және Орталық Азия отбасы институты) және т. б.
Мектеп қызметкерлері өздерінің кәсіби шеберліктерін әр түрлі шеберлік сабақтарына, семинарларға, вебинарларға, конференцияларға қатысу арқылы арттырады. Мысалы, 2019 жылы біздің мектептің психологтары О.в. Иванова мен М. х. Рузиева Британдық терапевт, Ragamuffin international Project (UK – Cambodia) халықаралық коммерциялық емес ұйымының негізін қалаушы Кит Лорингтің әлеуметтік инклюзия бойынша үлкен оқыту бағдарламасының Модульдер жүйесіне барды.
Психологиялық-медициналық-педагогикалық қызметтің қызметкерлері мектеп мұғалімдері мен тәрбиешілерінде soft skills дамыту бойынша жүйелі жұмыс жүргізуде. Ол үшін әртүрлі ұйымдастырушылық формалар, құралдар мен әдістер қолданылады. Ағымдағы оқу жылында оқушылардың зейінін дамыту мәселелеріне арналған семинар-тренингтер өткізілді. Мұғалімдер жасын және басқа психофизиологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, оқушылардың назарын басқарудың бірқатар әдістерін игерді.
Біздің мектептің маңызды бәсекелестік артықшылығы оның «Тұран» университетіне қатыстылығы болып табылады, бұл оның ғылыми-педагогикалық әлеуетін оқушыларға сабақ өткізу үшін де, мұғалімдердің кәсіби дамуы үшін де белсенді пайдалануға мүмкіндік береді. Мысалы, дана Фербер, Галина Саринова («Психология» кафедрасының докторанттары) және Попов Вячеслав («Психология» кафедрасының оқытушысы) HR-сарапшылар және бизнес-жаттықтырушылар бола отырып, қақтығыс жағдайларын сындарлы шешу мәселелері, тиімді коммуникацияларды құру, эмоционалды интеллектті дамыту және т. б. бойынша тұлғалық өсу тренингтерін, сондай-ақ стратегиялық тренингтерді үнемі өткізеді берілген қасиеттері бар білім беру жүйелерін жобалау бойынша фасилитациялық сессиялар. Бұл іс-шараларды өткізуде оларға мектеп психологтары көмектеседі.
Қызметкерлерді оқытуға ақпараттық және жаңа білім беру технологиялары негізінде оқу процесін ұйымдастыру тәжірибесімен бөлісе отырып, университеттің басқа оқытушылары да қатысады.
Баланың білім алуындағы маңызды аспект оның өмірлік маңызды құзыреттіліктерін, ақпаратпен жұмыс істеу, мәселені шешу, қарым – қатынас жасау және командада жұмыс істеу және т.б. дағдыларын қалыптастыру болып табылады. кәсіпкерлік рухты тәрбиелеу, жақсартуға ұмтылу-біздің мектептің өзекті міндеттері. Мұнда да бізге аға оқытушы, «Enactus Turan» командасының жетекшісі, «Тұран» Университетінің бизнес-инкубаторының кураторы А.С. Береснева көмекке келеді, ол оқушылармен және Педагогтармен – оқушылардың ғылыми жобаларының жетекшілерімен оқыту тренингтерін өткізіп қана қоймай, осы бағытты консультациялық сүйемелдеуді қамтамасыз етеді.
Университетпен мұндай ынтымақтастық мүмкіндіктер ауқымын кеңейтеді, бірақ мектептің инновациялық әлеуетін іске асыруға кедергі келтірмейді.
Педагогикалық ұжым озық педагогикалық тәжірибені, оның ішінде халықаралық тәжірибені белсенді және саналы түрде зерделейді. Екі жыл бойы «Тұран «лицейі» мектебі а. в. Хуторскийдің ғылыми мектебімен ынтымақтасып, «Білім берудегі метапәндік тәсіл» жобасын және «эвристикалық сынып»бағдарламасын іске асыра отырып, адамның білім беру институтының (Мәскеу қ., Ресей) сертификатталған серіктесі ретінде өтті. Бұл мұғалімдерге өз жұмысында Мета-пәндік және эвристикалық оқытудың авторлық технологияларын, эвристикалық сабақтардың формалары мен әдістерін, эвристикалық тапсырмаларды құрастыру және қолдану әдістерін қолдануға мүмкіндік берді. Мұнда белсенді қатысушылар: Н. М. Субботина (математика пәнінің мұғалімі), А. Ж. Жеңісқызы (тарих пәнінің мұғалімі), О. Ю. Акишева (биология пәнінің мұғалімі), С. М. Кликич (география пәнінің мұғалімі), Л. Н. Уразова (дене шынықтыру пәнінің мұғалімі), О. в. Гадаева (бастауыш сынып мұғалімі), А. С. Алтынбекова (қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі) және т. б.
Біз метапәндік технологияларды игеру және енгізу бойынша жұмысты жалғастырамыз: ашық сабақтар мен ғылыми-әдістемелік семинарлар өткізіледі. Өткен оқу жылында білім берудің жаңа стандарттарын енгізу жағдайында педагогтердің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру мақсатында келесі ғылыми-әдістемелік семинарлар өткізілді: «жаңартылған білім беру мазмұны жағдайында сабақ құрылымына метапәндік тәсіл» және «жаңартылған білім беру мазмұны жағдайында сабақ құрылымына метапәндік тәсілді іске асыру».
Осы мәселе бойынша «Тұран «лицейі» Мектебінің тәжірибесі Қазақстан үшін бірегей болып табылады, сондықтан біздің мұғалімдердің еңбектері тек өзінің педагогикалық ұжымында ғана емес, қала деңгейінде де сұранысқа ие. Мысалы, өткен оқу жылында Алматы қаласы Білім басқармасының Білім берудегі жаңа технологиялар қалалық ғылыми-әдістемелік орталығының ұсынысы бойынша Қазақ тілі мұғалімдеріне арналған «Қазақ тілі мен әдебиеті сабағында «Рухани жаңғыру» құндылықты метапәндік оқу арқалы жүзеге асыр»атты қалалық ғылыми-әдістемелік семинар өткізілді.
Біздің мектептің жоғары кәсіби командасының тәжірибесі оқытуда Мета-пәндік тәсілді қолдану практикасы саласында ғана емес, сонымен қатар білім беру қызметінің басқа аспектілері бойынша да сұранысқа ие. Мысалы, 2019 жылы Алматы қаласы мектептерінің директорлары үшін «заманауи басшы: табыстың құрамдас бөліктері»семинары өткізілді. Семинарды С. К. Исламгулова (мектеп директоры, педагогика ғылымдарының докторы) және Р. Саин («Тұран» университетінің «Психология» кафедрасының докторанты, EDEX компаниясының негізін қалаушы, BEST орталығының негізін қалаушы, бизнес-тренер,»Тұран» лицейінің түлегі
С. К. Исламгуловтың білім беру жүйелерін басқару тәжірибесі тек қалалық деңгейде ғана емес, сонымен қатар республикалық және халықаралық деңгейде де сұранысқа ие. Жыл сайын Светлана Константиновна түрлі конференциялар мен семинарларда негізгі спикер ретінде қызмет етеді
Мұғалімдердің ғылыми-әдістемелік және ғылыми-зерттеу жұмысы Мета-пәндік тәсіл негізінде оқу процесін ұйымдастыру мәселелерімен шектелмейді. Білім беру қызметінің сапасын одан әрі арттыру мақсатында педагогикалық ұжым 2019 жылы «берілген қасиеттері бар білім беру жүйелерін жобалау»жобасына енгізілді. Ғылыми-әдістемелік семинарда » білім берудегі құзыреттер. Құзыреттіліктерді жобалау » мұғалімдер оқытудағы құзыреттілік тәсілді іске асырудың мәселелері мен перспективаларын талқылады, негізгі құзыреттіліктердің жіктелуін еске түсірді, оқу пәндері мен білім беру салалары бойынша да, оқытудың жас кезеңдері бойынша да негізгі құзыреттіліктерді егжей-тегжейлі анықтау бойынша әдістемелік кафедралардың жұмысындағы одан әрі іс-қимылдарды анықтады.
Келесі ғылыми-әдістемелік семинарда» оқушылардың оқу іс-әрекетінің нәтижелерін пәндік және түйінді құзыреттер түрінде жобалау: проблемалар мен перспективалар «мұғалімдер талқылауға» сыныптар бойынша пәндер бойынша Оқыту нәтижелері «және» оқу пәндері мен сыныптар бойынша құзыреттілік ағашы » жиынтық кестелерін ұсынды, бұл келешекте әрбір мұғалімге құзыреттілікке бағдарланған пәндерді әзірлеуге көмектеседі тапсырмалар, сабақты ұйымдастыру формаларын және оқыту әдістерін таңдау.
Мектеп педагогтары жыл сайын түрлі деңгейдегі кәсіби байқауларға қатысады. Мәселен, өткен жылы Волгоград мемлекеттік университетінің базасында Ресей білім академиясының ғылыми орталығы өткізген «Заманауи білім беруді дамытудың инновациялық жолдары» педагогтардың халықаралық желілік интернет-форумы шеңберінде төрт мұғалім Педагогикалық шеберлік конкурсының жүлдегерлері және үш лауреаты атанды.
Ағымдағы оқу жылында р.ш. Коваленко «Қазақстан халықаралық білім беру кеңістігінде: проблемалар, тенденциялар және даму перспективалары» I Халықаралық ғылыми конференциясының жеңімпазы атанды және «педагог шығармашылығы»интернет-конкурсында 1-ші орынды иеленді. Парфенова Е. В. «білім эстафетасы» Бүкілресейлік олимпиадасында 1-ші орынды иеленді. Л.с. Омарова мен Л. в. саванкина осы байқаулардың жеңімпаздары мен жүлдегерлерін дайындағаны үшін қалалық, республикалық және халықаралық байқаулардың дипломдарымен марапатталды.